Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;
Στην EPIGRAMI.GR έχετε το δικαίωμα επιστροφής αγορών εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας σε προϊόντα που δεν είναι custom made. Τα περισσότερα προϊόντα της epigrami.gr κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας ή είναι σαφώς εξατομικευμένα αφού καταχωρείτε εσείς την διάσταση που εσείς επιθυμείτε αυτά και είναι τα custom made προϊόντα, Σε αυτά δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή.
Σε δεύτερη περίπτωση επιστροφή εμπορεύματος, μπορεί να γίνει σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, και κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης στο τηλ. 2610.641818 εντός 24 ωρών, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό με δικά μας έξοδα επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού.
Και τέλος μας δίνετε κάθε δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί στις αποθήκες μας σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται παρακάτω..
Πώς μπορώ να επιστρέψω κάτι;
Θέλετε να επιστρέψετε κάτι; Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι πληρούνται τα ακόλουθα κριτήρια:
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ.2610.641818 εντός 24 ωρών για να μας δώσετε μια σύντομη περιγραφή για το ελάττωμα, καθώς και τουλάχιστον μία εικόνα, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία / βλάβη / διαφορά και εικόνες που μπορεί να προσαρτηθούν στο info@epigrami.gr
Όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι όπως στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να περιλαμβάνουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, απόδειξη, δελτίο αποστολής , τιμολόγιο κτλ
Στην σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν επιστρέφεται σε μας σε ακατάλληλη κατάσταση, ίσως χρειαστεί να το στείλουμε πίσω σε σας
Τα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν την αποθήκη μας, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν φθορά στο δρόμο! Σας προτείνουμε να κρατήσετε μια απόδειξη της ταχυδρομικής αποστολής. Επιστροφές στη διεύθυνση μας: ΑΚΤΗ ΔΥΜΑΙΩΝ 10 ΤΚ 26222, ΠΑΤΡΑ.
Τι θα συμβεί εάν λάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;
Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
Μην παραλάβετε το προϊόν. Επιστρέψτε το δέμα στον υπάλληλο της courier αμέσως και επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλ. 2610 64.18.18, και αναφέρετε την καταστροφή.
Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 24 ωρών για να ισχύει η ασφάλεια – αποζημίωση του προϊόντος σας.
Εμείς με την σειρά μας θα επικοινωνήσουμε με την συνεργαζόμενη courier εταιρία για την αντικατάσταση του προϊόντος. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση – αντικατάσταση, καλό θα ήταν να μας στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία στο info@epigrami.gr, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία άμεσα .
Πώς μπορώ να πάρω την επιστροφή των χρημάτων μου;
Για την περίπτωση επιστροφής χρημάτων, πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. Μπορεί να χρειαστούν έως και 15 εργάσιμες ημέρες (εκτός από τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες) από την ημερομηνία της επιστροφής σας που παραδόθηκε πίσω στην αποθήκη μας και να ολοκληρωθεί.
Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.
Ποιος πληρώνει τα ταχυδρομικά τέλη για την επιστροφή προϊόντων;
Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος από την μεριά της εταιρείας μας, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφές προϊόντων - χρημάτων με πληρωμή PayPal – Πιστωτικές κάρτες
Τώρα μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας που δεν επιθυμείτε και για αγορές με Pay Pal και πιστωτικές κάρτες. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να επιστρέψετε ένα ανεπιθύμητο προϊόν, τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή της παραγγελίας σας, επιβαρύνουν εσάς καθώς και τα έξοδα μεταφοράς των χρημάτων λόγο προμήθειας του εκάστοτε τρόπου πληρωμής.