Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο τις καθημερινές ημέρες με συνεργαζόμενη εταιρία courier. Αν θέλετε η παράδοση να γίνει Σάββατο, θα υπάρξει επιπλέον χρέωση. Τα δέματα παραδίδονται από το αντίστοιχο κατάστημα της περιοχής σας στο χώρο σας.
Την ημέρα αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε ειδοποιητικό e-mail ότι έγινε η αποστολή ώστε να μπορέσετε να επικοινωνήσετε για περαιτέρω πληροφορίες με το πλησιέστερο κατάστημα Αcs courier της περιοχής σας.
Τι συμβαίνει εάν δεν παραλάβω το δέμα μου;
Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε το δέμα σας και επιστραφεί πίσω σε εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για δεύτερη αποστολή με την ίδια χρέωση όπως η πρώτη. Το ποσό αυτό πρόκειται να καλύψει τη διπλή αποστολή (προς εσάς και πίσω) καθώς και την συσκευασία των προϊόντων.
Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξη;
Αγοράσατε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξή του ή είναι ελαττωματικό για οποιονδήποτε άλλο λόγο; Αν δείτε πως η συσκευασία έχει υποστεί κακοποίηση παρακαλούμε μην παραλάβετε το δέμα και μην δεχθείτε την αποστολή. Αν πάλι παραλάβετε και στη συνέχεια δείτε πως το προϊόν έχει υποστεί κακοποίηση στείλτε με e-mail στην υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@epigrami.gr και υποβάλετε φωτογραφίες του προϊόντος / συσκευασίας.
Στόχος μας είναι η 100% ικανοποίηση του πελάτη, οπότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν είστε δυσαρεστημένοι με την παραλαβή σας.